חדשות

פרופ' זאב רוטשטיין ונשות הדסה ייפגשו לעימות חזיתי בישיבת הדירקטוריון

ארגון נשות הדסה הודיע כי הוא מבטל את ההסכם להארכת כהונת רוטשטיין כמנהל בית החולים בשלוש שנים נוספות | במשרדי הבריאות והאוצר מתנגדים להדחתו

פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל "הדסה"."לא הגעתי לתפקיד כדי להיות חיית מחמד של אף אחד". צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

על רקע הסכסוך העמוק וחילופי ההאשמות בין ארגון נשות הדסה לבין מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה בירושלים, פרופ' זאב רוטשטיין, עומד להתכנס השבוע דירקטוריון בית החולים לישיבה שבה צפויה גם ההכרעה האם ימשיך פרופ' רוטשטיין בתפקידו כמנהל "הדסה", או שארגון נשות הדסה, הבעלים של בית החולים, יעמדו על הדרישה לפטרו.

על הסכסוך העמוק בין הצדדים דווח בהרחבה בסוף השבוע האחרון ב"דוקטורס אונלי".

בארגון נשות הדסה, הבעלים של המרכז הרפואי הדסה בירושלים, טוענים כי מנהל "הדסה", פרופ' זאב רוטשטיין, מחבל במאמצי הארגון לגייס תרומות. הארגון הודיע במכתב שהועבר למנכ"ל משרד הבריאות כי לפי שעה, הוא מבטל את ההסכם להארכת כהונת רוטשטיין בשלוש שנים נוספות, החל מ-1 בפברואר, מועד סיום הכהונה הנוכחית. עם זאת תבע הארגון שרוטשטיין ייפגש עם נציגותיו שיגיעו לישראל השבוע.

בישיבת הדירקטוריון הקרובה, כך מדווח הבוקר (א') "כלכליסט" יתקיים "עימות חזיתי" בין הצדדים. המרכז הרפואי הדסה מצוי עדיין במסגרת תהליך הבראה שהוכתב על ידי הממשלה וראשי משרדי האוצר והבריאות מתנגדים להדחת פרופ' רוטשטיין ובתגובות שסיפקו לתקשורת מאז סוף השבוע חזרו וציינו שנכון למועד זה, אין לו תחליף.

מול הטענות של ארגון נשות הדסה נגד רוטשטיין הוא התבטא, לפי הדיווח: "לא הגעתי לתפקיד כדי להיות חיית מחמד של אף אחד". רוטשטיין הגדיר את ההאשמות נגדו כהשמצות בחזקת פייק ניוז".

נושאים קשורים:  ארגון נשות הדסה,  פרופ' זאב רוטשטיין,  חדשות,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
אנונימי/ת
15.12.2019, 23:05

אם אני מבין נכון את המצב המשפטי, אז כל חברי הדירקטוריון כבר אישרו את הארכת הכהונה של רוטשטיין לפני כמה חודשים, ומאז הסכם ההבראה נשות הדסה איבדו את הרוב שלהן בדירקטוריון כך שאין להם יכולת לשנות את ההחלטה. אין להן גם יכולת אמיתית לאיים בעצירת התרומות כי כל סיבת הקיום של הארגון היא תמיכה בביה"ח וברגע שיתפרסם שהן מפסיקות לעשות זאת אז הן יאבדו את רוב התרומים שלהן.

אנונימי/ת
16.12.2019, 21:22

שיפרסמו את הגרעון של הדסה ויראו שלא מנהל כזה גדול. ליצמן לא ותר עליו גם כשעבר על החוק בשיבא.
נשות הדסה יפסידו לרוטשטיין/ליצמן

אנונימי/ת
17.12.2019, 00:05

דמעות הילדים האומללים ממחלקת אונקולוגיה ילדים-לא שבים ריקם......יש דין ויש דיין......

אנונימי/ת
17.12.2019, 09:13

רוטשטיין דומה למרדכי שני. לכן גורש להדסה.
אגומאניאק פסיכופאט כמו שני. תחמן מכבש דורס מרוכז בעצמו

אנונימי/ת
17.12.2019, 10:14

אין פלא שרוטשטיין כמרדכי שני אהובים על מאפית חסידי גור והמסנגדים של בני ברק. השתלטו על קופח מסויימת ולמעשה משתמשים בתהש לצרכיהם וצרכי מקורביהם. מעין מערכת פרטים שמשתמשים למטרות סקטוריאליות.

אנונימי/ת
17.12.2019, 11:21

רוטשטיין הביתה ואחר כך לכלא אם ימצא אשם בבית משפט

אנונימי/ת
17.12.2019, 11:21

רוטשטיין הביתה ואחר כך לכלא אם ימצא אשם בבית משפט